MALOOOBCHOD

Výhradní dovozce krmiva značky Dinner for Dogs

Krmivo pro psy - Příběh Dinner for Dogs - Povolte si v prohlížeči obrázky, jinak neuvidíte celý obsah stránky správně.

Melaflon Spot-on (50ml) - Ochrana proti klíšťatům na přírodní bázi

Přírodní ochrana nejen proti klíšťatům pro psy a kočky. Na všechno máme řešení.

Více o produktu

Krmivo pro psy - Příběh Dinner for Dogs

"Nejlepším receptem je láska.
Frank Hertrich"

Příběh Dinner for Dogs

Vše začalo v roce 2000, když stál Frank Hertrich v supermarketu před regálem s krmivem pro psy a pročítal si seznamy přísad na balení. „Podíl masa u tradičních krmiv pro psy činí 4 %! To má být zdravé krmivo pro mého psa – vyloženého masožravce? A co je prosím, v těch zbývajících 96 %?!“ Odpověď: Látky, které mají nasytit, jako nestravitelná sója, umělé chuťové a aromatické látky, barviva a konzervační látky. A to byl jen začátek tohoto nechutného seznamu!

To můj pes už nikdy žrát nebude! Já svou Lissy miluji – a chtěl bych, aby se mnou byla co možná nejdéle.

Od té chvíle se Frank Hertrich postavil sám k plotně, aby mohl své fence zlatého retrívra servírovat adekvátní a zdravou stravu.

Jednoho dne se sám sebe zeptal: "Neexistuje náhodou více takových majitelů psů jako jsem já, kteří toto podřadné standardní krmivo odmítají? Nebylo by možné vyrábět stravu pro psy v takové kvalitě, jako by byla připravovaná doma?"

Na jaře 2002 padlo rozhodnutí uvést na trh novou značku v oblasti krmiv pro zvířata, která těmto vysokým požadavkům dostojí:

"Kvalitní přísady z německé výroby, zvláště vysoký, dopodrobna vykázaný podíl masa – a žádná chemie!"Nyní šlo o to najít vhodné receptury pro chutnou, rozmanitou a pro zvíře zdravou stravu. Opět se Frank sám postavil k plotně, podporován svou ochutnávačkou Lissy. Na její nos bylo spolehnutí: Pět receptur vlhkého krmiva se do její chuti přesně trefilo a bravurně prošlo kontrolou kvality Institutu pro zvířecí stravu: Tyto receptury byly nejen chutné, nýbrž zcela splňovaly předpoklady pro vyváženou, pro zvířata zdravou výživu.

I distribuční cesta se měla lišit: Přímé, osobní poradenství a spousta komfortu pro zákazníka! Proto lze Dinner for Dogs objednat pouze telefonicky – a jako exkluzivní službu jsou produkty dodávány přímo ke dveřím domu zákazníka. Koncepce se stále rozvíjela: počátkem roku 2003 jsme začali dodávat prvním nadšeným zákazníkům. Dnes má Dinner for Dogs klientelu čítající více než 300 000 spokojených majitelů psů – každý měsíc přibývá 5 000 nových.

Tak se stala z přání muže, servírovat svému psovi jen to nejlepší, neustále rostoucí komunita milovníků zvířat, kteří co se týče kvality nedělají žádné ústupky. A celý svět produktů, který mezitím zahrnuje i kvalitní suchou stravu, pamlsky a dokonce i kočičí stravu.

Created by Wallis Media